Національна Академія наук України
Оволодіння методами прикладної статистики, що необхідні у соціології, маркетингу, бізнесі та сфері суспільного здоров'я для прийняття аргументованих рішень на основі доказових результатів статистичних методів.
Набуття практичних навичок роботи з пакетом SPSS, необхідних для самостійного аналізу та інтерпретації даних соціологічних і маркетингових досліджень.
Всім, хто прагне подолати поверховий підхід до паблик рілейшнз, оволодіти витонченим мисленням та етикою репутаційного менеджменту, глибше зрозуміти соціальну відповідальність інститутів громадянського суспільства та бізнесу в сучасних умовах
Ознайомлення із напрямом, що стрімко розвивається – синергетикою; розглянути крізь призму категоріально-понятійного апарату сучасної синергетики.
Ознайомлення з різними видами глибинного інтерв'ю; детально розглянути технологічні етапи глибинного інтерв'ю: підготовки, організації, проведення, транскрибування, аналізу та інтерпретації даних.
Майстер-клас по використанню соціоінженерних знань або основних правил і процедур винахідницької діяльності для створення і моделювання нових соціальних реальностей.
16 год.Використання соціально-демографічної інформації у маркетингових цілях.
Вивчення рівня ризиків деяких соціальних подій до прийнятного мінімального значення, після якого соціальні інститути держави вступають в руйнівну фазу.