Політичний маркетинг та електоральні технології – 3 модулі;

ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТОРАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Мета: ознайомити із сучасними технологіями планування і проведення виборчих кампаній, навчити унікальним засобам аналізу інформації і дослідження електоральних процесів. 

В результаті слухачі зможуть: вибирати методи і виконавців для проведення ефективних виборчих кампаній, успішно працювати в складі виборчих команд, орієнтуватися на ринку виборчих технологій, оперативно використовувати засоби аналізу інформації й дослідження електоральних процесів. 

Програма складається з трьох модулів: 

1 модуль 
Маркетинговий підхід в політиці. 
2 модуль 
Вибори та електоральні технології. 
3 модуль 
Соціологічні та політичні дослідження в структурі політичного маркетингу. 

Заняття і консультації проводять фахівці в галузі виборчих технологій, політологи і соціологи. 

Форма навчання – денна, дистанційна, вечірня. Навчання платне. По завершенні навчання за кожний модуль видається Свідоцтво Вищої школи соціології при Інституті соціології НАНУ. 

Для отримання більш докладної інформації та умови співпраці телефонуйте 044- 255-60-56 або 067-503-03-76, пишіть на e-mail: school@i-soc.org.ua 


Для реєстраціїї необхідно заповнити анкету