- Головна
- Курси
- Політичний маркетинг та електоральні технології – 3 модулі;
ПОЛІТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА ЕЛЕКТОРАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Мета: ознайомити із сучасними технологіями планування і проведення виборчих кампаній, навчити унікальним засобам аналізу інформації і дослідження електоральних процесів.
В результаті слухачі зможуть: вибирати методи і виконавців для проведення ефективних виборчих кампаній, успішно працювати в складі виборчих команд, орієнтуватися на ринку виборчих технологій, оперативно використовувати засоби аналізу інформації й дослідження електоральних процесів.
Програма складається з трьох модулів:
1 модуль
Маркетинговий підхід в політиці.
2 модуль
Вибори та електоральні технології.
3 модуль
Соціологічні та політичні дослідження в структурі політичного маркетингу.
Заняття і консультації проводять фахівці в галузі виборчих технологій, політологи і соціологи.
Форма навчання – денна, дистанційна, вечірня. Навчання платне. По завершенні навчання за кожний модуль видається Свідоцтво Вищої школи соціології при Інституті соціології НАНУ.
Для отримання більш докладної інформації та умови співпраці телефонуйте 044- 255-60-56 або 067-503-03-76, пишіть на e-mail: school@i-soc.org.ua
Для реєстраціїї необхідно заповнити анкету